κι ας τη συζητήσουμε...
Παλι αυτο...Πλεον ο Θεος εχει νεο συστημα και μπορουμε να εχουμε ανοιχτα τα κινητα μεσα στο ναο...
...και εγώ που νόμιζα πώς ο Θεος το έχει απενεργοποιημένο!
Παλι αυτο...Πλεον ο Θεος εχει νεο συστημα και μπορουμε να εχουμε ανοιχτα τα κινητα μεσα στο ναο...
ΑπάντησηΔιαγραφή...και εγώ που νόμιζα πώς ο Θεος το έχει απενεργοποιημένο!
ΑπάντησηΔιαγραφή