18 Ιουν 2008

Υπάρχουν και σοβαρότερα προβλήματα !

Μην προσπαθήσετε να ερμηνεύσετε ούτε την εικόνα ούτε τον τίτλο. Εγώ δεν είπα τίποτα!

Από το makelio.blogspot.com

2 σχόλια:

  1. Παλι αυτο...Πλεον ο Θεος εχει νεο συστημα και μπορουμε να εχουμε ανοιχτα τα κινητα μεσα στο ναο...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ...και εγώ που νόμιζα πώς ο Θεος το έχει απενεργοποιημένο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή