21 Οκτ 2008

Get Involved ! Vote 4 Hope!

Το καλοκαίρι ένας φίλος ελληνοαμερικανός από το Σηάτλ μου έλεγε ότι δεν πίστευε ποτέ πως οι δυο γιοί του (18 και 23 χρόνων) θα ασχολούνταν με την πολιτική και θα ενεργοποιούνταν με τέτοιο πάθος για έναν υποψήφιο Πρόεδρο των ΗΠΑ . Ομολογώ ότι ούτε και εγώ ο ίδιος πίστευα εντελώς όσα μου εξιστορούσε.

Βλέποντας όμως αυτό το βίντεο ενός πιτσιρικά blogger - κινηματογραφιστή και ράππερ κατάλαβα πως αυτά που μου έλεγε , δεν είναι τίποτα μπροστά σε αυτά που πραγματικά συμβαίνουν!

Δεν ξέρω αν αυτά που προσδοκά η νέα γενιά των Αμερικανών από τον Ομπάμα γίνουν έστω και ελάχιστα πραγματικότητα. Ζηλεύω όμως , αν και όχι πια τόσο νέος, τη δυνατότητα τους και την όρεξή τους για ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ και ΑΛΛΑΓΗ.


Obama '08 - Vote For Hope from MC Yogi on Vimeo.

ΥΓ1. Εξαιρετικά αφιερωμένο στους συνεδριάζοντες για τα "νέα μέσα".
ΥΓ2. Και για να ελαφρύνω λίγο τη ζήλια μου, έστειλα 15$ για τη μάχη της 4ης Νοεμβρίου. Μπορείτε και εσείς από εδώ
Το είδα στο ΝΥΛΟΝ

1 σχόλιο:

Ανώνυμος είπε...

Πόσο φοβάμαι τη διάψευση stefan,να ξερες πόσο!
Μπορούν άραγε να αλλάξουν οι άνθρωποι, οι λαοί,εμείς? Ο Ομπάμα εύχομαι να κερδίσει,ασφαλώς,αλλά τι γίνεται με το ΣΥΣΤΗΜΑ πίσω του?
Συμμετοχή και Αλλαγή είναι η Ελπίδα μας αλλά και η κρυφή Πληγή μας φίλε αγαπημένε.