17 Απρ 2007

Απίστευτη Ελλαδάρα!

Απόγευμα, γύρω στις 6.30, πίνω τον καφέ μου στον κήπο μου. Ξαφνικά χτυπάει το κουδούνι. Δεν περιμένουμε κανέναν. Η γυναίκα μου είναι στη δουλειά, ο μεγάλος στο μπάσκετ και ο μικρός κάνει Γερμανικά. Μέχρι να προλάβω να σηκωθώ εκτός από το κουδούνι κάποιος βαράει την πόρτα με το χέρι επίμονα.

" Ανοίξτε ...αστυνομία" είναι το επόμενο που ακούω και μένω σύξυλος!!! Τι έγινε γμτ?

Ανοίγω την πόρτα και ορμάνε μέσα τρεις ράμπο του ΣΔΟΕ (πως το λένε τώρα δε θυμάμαι) και δύο αστυνομικοί!!

" Τα χέρια ψηλά και στον τοίχο, μην αγγίζετε τίποτα" μου λένε.
"Τι έγινε ρε παιδιά?"
" Ποιος άλλος είναι στο σπίτι?"
" Ο γιος μου με τη δασκάλα των Γερμανικών"
" Που είναι?"
" Επάνω στο δωμάτιο του"
" Έχετε άλλο παιδί?"
"Εχω"
"Που είναι?"
" Έχει πάει για μπάσκετ"
" Τι ώρα θα έρθει?"
" Σε ένα τέταρτο"

Δυο τύποι ανεβαίνουν σιγά σιγά στον όροφο. Σε λίγο κατεβαίνουν με την "Γερμανικού" τρομοκρατημένη στο ισόγειο.

"την ταυτότητα σας κυρία μου"
"την έχω στο αυτοκίνητο"
"δώστε μου τα κλειδιά παρακαλώ" τα δίνει άφωνη...

"εσένα μικρέ , πως σε λένε?"
" Δημήτρη"
"Πόσο καιρό κάνεις γερμανικά?"
"Δύο χρόνια"
" Άλλο μάθημα κάνεις ιδιαίτερο?"
"Κιθάρα"
"πως τον λένε το δάσκαλο σου?"
" Αργύρη"
" Που μένει?"
Παρεμβαίνω : "Προς τι όλες αυτές οι ερωτήσεις κύριοι?"
" Αφήστε μας να κάνουμε τη δουλειά μας κύριε !! Εσείς τι δουλειά κάνετε?"
"Μηχανικός"
" Α μάλιστα , αυθαίρετα δηλαδή"
" όχι κύριε , καμιά σχέση. Τέλος πάντων μπορείτε να μου εξηγήσετε τι ψάχνετε?"
"έχουμε καταγγελία ότι η κυρία κάνει παράνομα ιδιαίτερα μαθήματα"
" από ποιόν?"
"από το φροντιστή που μένει απέναντι σας"
" ... ... ..."
" και τώρα που τη συλλάβαμε επ' αυτοφόρω θα υποστεί τις συνέπειες, αλλά και εσείς το ίδιο κύριε"
"εγώ? τι?"
" ο νέος νόμος προβλέπει τριετή φυλάκιση για όποιον πληρώνει μαύρα για ιδιαίτερα μαθήματα και αποκλεισμό του παιδιού από τις πανελλήνιες εξετάσεις για τρία χρόνια κατ' αρχήν, και εάν επαναληφθεί το αδίκημα, για πάντα!"
" μα τι λετε τώρα ?"
" αυτό που ακούτε. να μάθετε να πηγαίνετε τα παιδιά σας στα νόμιμα φροντιστήρια, και όχι να συμβάλλετε στην ανεργία των νέων εκπαιδευτικών και να ζημιώνετε το ελληνικό κράτος μην πληρώνοντας φόρους!!!"
" Εγώ?"
"Ναι εσείς. Και η κυρία από εδώ. Επειδή έχετε οικονομική ευχέρεια πρέπει να οδηγείτε υγιείς και τίμιες επιχειρήσεις στο μαρασμό και την αφάνεια? Παρακαλώ ακολουθείστε με. Και φέρτε και τα βιβλία των Γερμανικών. Κατάσχονται ως πειστήρια του εγκλήματος. Και ο μικρός για μάρτυρας "

Ακολουθούμε τους ράμπο στο περιπολικό . Στο δρόμο μέχρι το αυτόφωρο ακούω τον έναν :

" ουφ καλά πήγαμε και σήμερα. 17 πιάσαμε. Σε λίγες μέρες θα καθαρίσουμε την πόλη...και μετά θα ασχοληθούμε με μηχανικούς, δικηγόρους και γιατρούς..."
Στο τμήμα ο γιος μου με ρωτάει : "μπαμπά τι θα γίνει?"
" δυστυχώς παιδί μου, δεν θάχεις πια λευκό ποινικό μητρώο και δεν θα μπορώ να σε διορίσω στο δημόσιο όπως μου έταξε ο βουλευτής μας..."
Σε λιγο τον αφήνουν ελευθερο. του ψιθυρίζω πριν φύγει:
" Πες στη μαμά να πει του Αργύρη να κρυφτεί..."

Το περιστατικό θα μπορούσε να είναι και αληθινό. Φυσικά δεν είναι. Αλλά πείτε μου, δεν είναι για γέλια αυτό που "παράγγειλε" ο κ.Σανιδάς? Πως αλλιώς μπορείτε να το φανταστείτε να γίνεται? Τώρα το ανακάλυψε ο κ.Εισαγγελέας? Και πρέπει να κάνει προκαταρκτική έρευνα για να το διαπιστώσει? Που ζείτε κύριε Σανιδά? Δεν γνωρίζετε τίποτα για την υστερία των ιδιαιτέρων και των φροντιστηρίων σε αυτή τη χώρα, απόρροια του άδικου και ψυχοφθόρου εκπαιδευτικού συστήματος δεκαετίες τώρα ? Τι ψάχνετε? Τη δωρεάν παιδεία? Το Μαύρο Χρήμα? Θα ανεβάσουμε το ΑΕΠ πάλι, όπως με τις πόρνες? Κι άλλο? Φτάνει!
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Update 13.10pm

Τα "μαργαριτάρια" της Ελληνικής Δικαιοσύνης δεν έχουν τελειωμό σήμερα!!!
διάταχθηκε λέει έρευνα για το αν το ποδοσφαιριστής της Καλαμαριάς Αλμπάν Μπούσι έχει άδεια παραμονής!!! Δηλαδή έπρεπε να στείλει τον Παναθηναϊκό ακλαυτο για να ελέγξουμε αν έχει άδεια παραμονής? Και όπως πολύ εύστοχα λέει Η Κλειραδότρυπα :
Αν ρε καρντάση εισαγγελέα, ο συγκεκριμένος «διανοούμενος» ήταν από τη Καλαμαριά και δεν ήταν μόνο παίκτης της Καλαμαριάς, θα τον ελέγχατε για άδεια …κυκλοφορίας οχήματος η άδεια ψαρέματος στο Θερμαϊκό;

Δεν υπάρχουν σχόλια: