13 Φεβ 2008

Για τη Γοργώ. Για όλα τα ζώα μας. Για μας...

" Yπερασπίζομαι το δικαίωμα μου να ζω με ασφάλεια δίχως να υφίσταμαι τη παραμικρή ενόχληση εγώ κι οικογένεια μου.

Όσοι σέβονται το δικαίωμα μου αυτό αποτελούν το κύκλο των ατόμων που με αφορούν.

Δεν έχω χρόνο ούτε διάθεση να συζητήσω με κάποιον τα αυτονόητα. Ζούμε σένα πολιτισμένο κόσμο και δεν θα επιτρέψω σε κανένα να καταπατάει τα δικαιώματα μου . Είμαι σε θέση να υπερασπιστώ το δίκιο μου κι έχω τον τρόπο να πληρώσει ακριβά όποιος δε με υπολογίζει. σε αυτό τον τόπο άλλωστε που να βρεις το δίκιο σου; άμα μπλέξεις με δικαστήρια είναι χαμένος χρόνος και χρήμα. Κοροϊδο πάντως εγώ, δεν πιάνομαι! "


Την Παρασκευή 18 Ιανουαρίου 2008,το πρωί, στη παλιά πόλη του Ναυπλίου (α)γνωστοι, ενήλικες, υπεύθυνοι συμπολίτες εκτέλεσαν εν ψυχρώ με φυτοφάρμακο δυο τετράποδους συντρόφους των οικογενειών που τις φρόντιζαν και της γειτονιάς που ζούσαν.

Διαβάστε τη συνέχεια εδώ , και απαντήστε στο ερώτημα : Αυτή η κοινωνία μας αξίζει?

Δεν υπάρχουν σχόλια: