6 Ιουν 2008

Αστεία πράματα ...


Η ιστορία με τις "διευκολύνσεις" της οικογένειας Μητσοτάκη (και κάθε οικογένειας και μεμονωμένου πολιτικού) μόνο για γέλια φυσικά δεν είναι, αλλά μου θύμισε ένα περιστατικό το οποίο κάλλιστα θα ήταν ανέκδοτο.

Πριν 3-4 χρόνια είχα πάει στον Κωτσόβολο να πάρω μια τηλεόραση. Η πιστωτική μου κάρτα μου έδινε τη δυνατότητα να την πάρω με 12 άτοκες δόσεις και το έκανα. Ενώ βρισκόμουν λοιπόν μπροστά στον υπάλληλο για να δώσω την κάρτα μου και τα στοιχεία μου, παρακολουθούσα μια αντίστοιχη διαδικασία δίπλα μου. Ρωτάει λοιπόν ο υπάλληλος τον πελάτη που αγόραζε ένα πλυντήριο με δόσεις:

- Ονοματεπώνυμο ?

- Σταύρος Κοκκαλης!

Ο υπάλληλος αστειευόμενος (και μάλλον "γαύρος") τον ρωτάει:

- Καμμιά σχέση με τον ..."γνωστό" Κόκκαλη?

και η πληρωμένη απάντηση του πελάτη :

- Αμα φίλε είχα σχέση με τον "γνωστό" Κόκκαλη, θα έπαιρνα πλυντήριο με δόσεις?

Δεν υπάρχουν σχόλια: