16 Ιαν 2009

Αυτό είναι social media κύριοι!

Μέχρι να πεις "κίμινο" πραγματικά!
Αφιερωμένο εξαιρετικά σε όλους τους .... "συνεδριάζοντες" , "διαλεγόμενους" και "προβληματιζόμενους" περί τα "Νέα Μέσα".

8 σχόλια:

Argos είπε...

Ναι Στέφανε αλλά είναι social media γιατί ο τύπος βρέθηκε εκεί και τράβηξε την φωτογραφία και την έστειλε στο twitter. Επίσης social media είναι να συμβαίνει κάτι και να το ανδεικνύεις παρακολουθώντας το και μεταδίδοντας την οπτική σου γωνία π.χ. ο παλαιστίνιος blogger
Social Media δεν είναι το να μιλάς γι' αυτά, δεν είναι το να κινείσαι στην πόλη σου και να χρησιμοποιείς εφαρμογή του iphone σου για να μας λες που βρίσκεσαι...
Προς αποφυγή παρεξηγήσεων, δεν εννοώ εσένα

spallantzas είπε...

@Argos
συμφωνούμε απόλυτα!

spallantzas είπε...

άλλωστε δεν έχω iphone :-)

bbchris είπε...

To θέμα δεν είναι η ταχύτητα μετάδοσης μιας είδησης αλλά η αξιολόγησή της.
Κανένας δεν την ανάδειξε στην Ελλάδα πριν μάθουμε όλο το story απ' τις εφημερίδες σήμερα.

Eίναι ακριβώς το πρόβλημα που προσπαθούν να λύσουν στα κάθε λογής συνέδρια τέτοιου τύπου σαν αυτό που κάνει το Πασοκ.
Προσπαθούν ν' ομαδοποιήσουν, να αναλύσουν - εξηγήσουν ώστε να μπορούν στο μέλλον να τα εκμεταλευτούν είτε εμπορικά, είτε πολιτικά.

Σ' αυτό συμβάλει η αποδοχή αρκετών που διατηρούν blog ότι οι bloggers είναι ομάδα - κοινότητα ή οτιδήποτε σχετικό.
Πράγμα το οποίο δεν ισχύει λόγω της φύσης του μέσου.

Ανώνυμος είπε...

@b.b.chris
κατ' αρχήν είναι γεγονος ότι όσοι ηταν Online εκεινη τη στιγμή το έμαθαν μέσα σε 5 λεπτά από τη στιγμη που ταβήχτηκε η φωτογραφία! κάποιοι μάλιστα νόμιζαν ότι προκειται για ..πλακα. Τωρα αν τα μμε ασχολούνταν με τον παπαθανασίου είναι άλλο θέμα!
Δεύτερον το θέμα της ομαδοποίησης στο διαδίκτυο και ειδικότερα στo blogging και τα social media είναι η ταμπακιέρα για την οποία στην ουσία δε μιλάει κανείς, η δε θέλει να μιλήσει κανείς, η ακόμη καλύτερα μιλάνε διάφοροι με στόχο ακριβώς την απο- ομαδοποίηση και τελικά τον έλεγχο. Γιατί το αν τα social media συνιστούν μέσα από τη ταχεία και αναλοίωτη διάχυση της πληροφορίας και την επικοινωνία ομαδοποίηση, χωρίς ιεραρχίες, κανόνες και τελικά καπελώματα, είναι σε τελική ανάλυση το συναρπαστικό στην όλη υπόθεση

Khlysty είπε...

Έχω κι εγώ κάποιες μικρές ενστάσεις γύρω από την αποκαλούμενη "δημοσιογραφία των πολιτών", ωστόσο θεωρώ ότι η κριτική σου είναι απολύτως legitimate και δείχνει πόσο δύσκαμπτες και "δύστροπες" είναι οι κομματικές δομές στην Ελλάδα, ιδίως μπροστά στις ουσιαστικές αλλαγές. Σημειώνω ότι ο Obama αποφάσισε να χρησιμοποιήσει την προεκλογική social media μηχανή του και τώρα που θα είναι πρόεδρος. Αλλά, τι να μας πουν εμάς τα αμερικανάκια, ε;...

bbchris είπε...

Εσύ ως Στέφανος μπορεί να βρίσκεις την αναλοίωτη διάχυση της πληροφορίας συναρπαστική, εγώ ως Χρήστος και επαγγελματίας της διαφήμισης την βρίσκω "επικίνδυνη".

Στην καλύτερη των περιπτώσεων μπορεί να μεταβληθείς σε διαφημιστικό μέσο. Μπορεί όμως να μεταβληθείς και σε όργανο προπαγάνδας.
Πολύ εύκολα πίστεψέ με.
Όσο εύκολα μαζεύτηκαν 15.000 μαυροφορες στο Σύνταγμα χωρίς να έχουν να αρθρώσουν έστω και μια κραυγή απελπισίας.

spallantzas είπε...

@b.b.chris
Αυτή είναι η διαφορά μας φίλε μου. Εσύ είσαι επαγγελματίας στο χώρο και εγώ απλός πολίτης - χρήστης. Εσύ πουλάς και εγώ αγοράζω. Αυτό βέβαια με βάση όσα ξέραμε μέχρι τώρα! Γιατί τώρα, στο διαδίκτυο, μπορώ να ... "πουλάω" κι εγώ και άλλοι και να αγοράζουν όλοι. Και το κριτήριο δεν είναι πάντοτε αυτό της πλειοψηφίας, ούτε του ...ανταγωνισμού! Αυτό είναι το συναρπαστικό στην υπόθεση!