18 Μαΐ 2009

Δεν χρωστάω σε κανέναν...

" ... δεν το κρύβω ότι εχω ψηφίσει τον κυρ- Γιώργο και θα το ξανακάνω γιατί μου αρέσει ο τύπος του και -ας πούμε- και η προσπάθειά του. Αλλά, ίσα με εκεί. Το ότι του δίνω την ψήφο μου δε σημαίνει ότι δεν βλέπω και τη γίνεται ή ότι θα του βάλω σώνει και καλά ιδεολογικό φερετζέ. Ούτως ή άλλως ένσημα δε χρωστάω σε κανένα κόμμα και σε κανέναν πολιτικό. Δεν περιμένω «πρόσληψη» και δεν χρωστάω στήριξη σε κανέναν. Θεωρούμε ελεύθερη. Από άλλους δε ξεροκέφαλη και αουτσάιντερ!...
...
... Λοιπόν, ξέρετε τι εχω καταλάβει ύστερα από χρόνια ενασχόλησης με την ελληνική μπλογκόσφαιρα;
Ότι, όπου παίρνει χαμπάρι ο κόσμος ότι τα πράγματα κομματικοποιούνται τότε, κάνει πίσω. Απομακρύνετε και λέει, ναι ναι εντάξει ρε φίλε, ψήφισε ότι θες, εσύ την είδες ετσι, -ανακάλυψες ενδεχομένως το Πασοκ, αύριο ίσως ανακαλύψεις κάτι άλλο- αλλά εγώ τι φταίω, και που θες τώρα να με πάς;….
Ετσι εχω δει ότι σκέπτεται και αντιδρά ο κόσμος. Πόσο μάλλον ο απλός σοφός παιδευμένος κόσμος, αυτός που ξέρει πως όπου και να πάει πρέπει να έχει κανα φράγκο στην τσέπη διαφορετικά κανένα κόμμα δεν τον σώζει… πόσο μάλλον αυτήν την εποχή (ούτε καν οι πιστωτικές κάρτες του Πασοκ….!)..."
Εξαιρετικό σχόλιο στο προηγούμενο ποστ μου, που θεωρώ πως πρέπει να αναδείξω. Ίσως το πιο ενδιαφέρον σχόλιο που έχω λάβει μέχρι σήμερα σε αυτό το ιστολόγιο. Αυτοί είναι οι πολίτες του διαδικτύου και η δημοσιογράφος-μάνα-blogger Δέσποινα από τη Σαντορίνη ένα ατόφιο παράδειγμα. Αν η οποιαδήποτε ΑΛΛΑΓΗ στο μέλλον δεν στηριχθεί σε τέτοιους ανθρώπους είναι χαμένη από χέρι.

Δεν υπάρχουν σχόλια: