26 Αυγ 2009

Να γιατί ....


Γιατί η σιδηροδρομική απόσταση Αθήνα – ¨Αργος, αντί για 1,5 ώρα, εκτελείται σε 2,5 ώρες;

Αυτό ρώτησε ο Γιάννης Μανιάτης στη Βουλή, για το τραίνο που ...ήρθε επιτέλους ξανά στην Αργολίδα, αλλά ...έτσι που έρχεται, είναι σαν να μην έρχεται.

Να του τη δώσω εγώ την απάντηση του κ. Βουλευτή για να μην περιμένει : στην διαδρομή μέχρι την Κόρινθο υπάρχουν πάνω από 30 εντελώς αφύλακτες διαβάσεις (οι μισές από αυτές είναι από Ναύπλιο μέχρι Άργος, κάποιες μπροστά σε σχολεία) στις οποίες ο συρμός έχει εντολή (και ορθώς) να πηγαίνει με ... 5 και να σφυρίζει ασταμάτητα!!! Το ότι κάνει λοιπόν 2,5 ώρες (και 3 από Ναύπλιο) το τραίνο μέχρι Αθήνα είναι θαύμα!

Εγώ πάντως θα προτιμούσα, ο κ. βουλευτής, αντί να ρωτάει τα αυτονόητα, να δημοσιοποιήσει - μια και έχει τη δυνατότητα - την αρχική μελέτη ανακατασκευής της σιδηροδρομικής γραμμής Πελοποννήσου, τη δαπάνη του προϋπολογισμού της και το τελικό κόστος κατασκευής, ώστε οι πολίτες να μπορέσουν να αξιολογήσουν αντικειμενικά, αν το έργο σχεδιάστηκε και υλοποιήθηκε για να πηγαίνουμε στην Αθήνα σε μια ώρα ή σε τρεις, και να καταλογίσουν ευθύνες όπου αυτές ανήκουν.

Δεν υπάρχουν σχόλια: