2 Απρ 2007

Από σήμερα η προσωπική μου "γωνιά" εδώ...

Από σήμερα βρίσκω σε αυτό το ιστολόγιο την προσωπική μου γωνιά για να λέω την άποψη μου. Χωρίς να απεμπολώ την πίστη μου σε μια συλλογική προσπάθεια για έναν συμμετοχικό πολιτικό διάλογο στο διαδίκτυο , την οποία και στο μέλλον θα υποστηρίζω, θεωρώ χρήσιμο για μένα κυρίως να δημιουργήσω και αυτήν την προσωπική σελίδα για δύο κυρίως λόγους.
Πρώτον για να αρχειοθετήσω τα κείμενα μου που φιλοξενήθηκαν στο ιστολόγιο πολιτικού διαλόγου diablog.gr για πάνω από ένα χρόνο και δεύτερον για να συνεχίσω να είμαι παρών στην κοινή προσπάθεια για αλληλοενημέρωση και διάλογο ,για μια αξιόλογη παρουσία της κοινωνίας των πολιτών στο διαδίκτυο. Αυτά τα λίγα για αρχή.

3 σχόλια:

Χαρτοπόντικας είπε...

Καλό ξεκίνημα!

ΔΕ ΜΑΣΑΜΕ ΡΕ είπε...

Καλορίζικο το νέο σπιτικό!

e-politis είπε...

καλό ξεκίνημα !

ελπιζω και αυτο ιστιολογιο να προωθησει τον δημοσιο πολιτικο διαλογο που τοσο αναγκη εχουμε

ευχαριστω που με εχετε συμπεριλαβει στα links σας