4 Δεκ 2007

Όταν οι υπουργοί μπλογκάρουν, η ολυμπιακή αεροπορία κλείνει.

Ο Κώστας Χατζηδάκης μπλογκάρει για την Ολυμπιακή Αεροπορία. Και δεσμεύεται για 4 πράγματα.
  1. Οι εργαζόμενοι δεν θα μείνουν χωρίς δουλειά. (άρα η ολυμπιακή θα κλείσει).
  2. Τα νησιά δεν θα μείνουν χωρίς αεροπορικές συνδέσεις (φυσικά,δεν πετάει μόνο η ολυμπιακή στα νησιά. Αλλά και πάλι το συμπέρασμα είναι ένα. Η ολυμπιακή θα κλείσει).
  3. Οι φορολογούμενοι δεν θα πληρώσουν άλλο (άρα - ξανά - η ολυμπιακή θα κλείσει).
  4. Οι "κύκλοι" (και όχι η ολυμπιακή) θα συνεχίσουν να πετάνε και δεν θα υπάρξει μονοπώλιο στις ελληνικές αερομεταφορές. (άρα - ξανά μανά - η ολυμπιακή θα κλείσει).

Γενικό Συμπέρασμα : Η κυβέρνηση της ΝΔ δια στόματος Κ.Χατζηδάκη,Υπουργού Μεταφορών, δεσμεύεται απόλυτα ότι η Ολυμπιακή Αεροπορία τερματίζει ευδοκίμως τον βίο της.

Κύριε υπουργέ, άσχετα αν συμφωνώ ή όχι με την πολιτική σας επιλογή για την επίλυση του προβλήματος, δεσμευτήκατε προσωπικά. Και τα γράψατε εσείς ο ίδιος. Άρα δεν σηκώνει δικαιολογίες στο μέλλον του τύπου "οι δηλώσεις μου παρερμηνεύτηκαν από τα ΜΜΕ" ! Περιμένω να δώ την ευαισθησία σας στο μέλλον - και στο blog σας - όταν οι δεσμεύσεις σας δεν θα υλοποιηθούν στο ακέραιο. Περιμένω επίσης να ακούσω -αν συμβεί κάτι τέτοιο - ποιοι ευθύνονται και γιατί.

Και τέλος μια απορία. Γιατί δεν μας δίνετε στη δημοσιότητα - έστω απο το blog σας - τι χρωστάει η ΝΔ (και όχι μόνο) στην Ολυμπιακή Αεροπορία απο τις μετακινήσεις των ετεροδημοτών στις τελευταίες 5 εκλογικές διαδικασίες!

Μεταξύ μας Υπουργέ μου , για το μόνο που δεσμεύτηκες ήταν ότι η Ολυμπιακή θα κλείσει!

11 σχόλια:

Pan είπε...

Απλό: Επειδή τότε θα έπρεπε το ΠΑΣΟΚ να δώσει στην δημοσιότητα πόσα χρωστάει για τα τελευταία είκοσι χρόνια.

spallantzas είπε...

@pan
Και ποιός είπε το αντίθετο? Νομίζω έγραψα "ΚΑΙ ΟΧΙ ΜΟΝΟ".

αντωνης είπε...

το μονοπωλιο δεν καταλαβα που το ειδε ο υπουργος, την ιδιωτικη εταιρεια την ξεχασε;

Grammateas είπε...

Μονοπώλιο εννοεί αφού κλείσει η Ολυμπιακή. Πάντως ούτως ή άλλως η AEGEAN είχε καταντήσει επί ΝΔ εθνικός αερομεταφορέας, για να χρησιμοποιήσω μια αγαπημενη εκφραση του Κωστάκη. Έκαναν εγκλήματα για να αβαντάρουν τους ιδιώτες ενάντια στην δημόσια επιχείρηση...

S G είπε...

ποια αακριβως ηταν αυτα τα εγκληματα?

και γιατι υπαρχει λογικο ατομο που δεν θελει να κλεισει επιτελους η ολυμπιακη? ξερετε οτι το ετησιο της ελλειμμα ειναι μεγαλυτερο απο τις δαπανες 4-5 ΑΕΙ?? Ξερετε οτι πεταει με αεροπλανα ερειπια? Ξερετε οτι προσφερει γενικα ισως τις χειροτερες υπηρεσιες στην ΕΕ?

Και με ολα αυτα θελετε να συνεχισουν 5.000 προνομιουχοι δημοσιοι υπαλληλοι να τρεφονται εις βαρος μας?

spallantzas είπε...

@SG
καλωστονα ... κι ας αργησες. σωστός ..εν μέρει.

tractatus είπε...

Αυτό που με ενοχλεί στην Ελλάδα είναι ότι όταν τελικά για πολλούς και διάφορους λόγους που δεν θέλω να τους αναλύσω εδώ, κάτι φθίνει εύκολα το απαξιώνουμε συνολικά και εφ' όλης της ύλης. Ετσι και τώρα με την ΟΑ. Τα προβλήματα υπάρχουν. Γιατί πρέπει να την απαξιώσουμε τόσο ώστε και να μην επιβιώσει με αξιοπρέπεια ή κάτω απο άλλους όρους να αναγεννηθεί. Οχι, λοιπόν, πρέπει να την τελειώσουμε. Εξέτασε κανείς τις δυνατότητες επιβίωσης πριν την εξαφανίσουμε;;;Και στο κάτω - κάτω ξέρουμε τι είναι εκείνο το καλύτερο, υπο ποιούς όρους, που θα την αντικαταστήσει....ερωτήματα πριν τις εύκολες λύσεις της απαξίωσης των πάντων...

S G είπε...

15 χρονια εξεταζουμε, φτανει πια με την εξεταση! ξαναρωτω, καταλαβαινετε ποσο κοστιζει αυτη η εξεταση?

Η Ολυμπιακη επρεπε να εχει ιδιωτικοποιηθει πριν 15 χρονια, τοτε ισως σημερα θα ηταν μια εταιρεια με δυσκολιες αλλα αξιοπρεπεια και καποιο εργο, οπως η Ιμπερια ή οι Ελβετικες Αερογραμμες (Swiss) και προπαντος δεν θα ξεσκιζε το δημοσιο χρημα.

Εμεις επιλεξαμε την αφαιμαξη του δημοσιου, το πραγματικο ξεφτιλισμα των πελατων, εργαζομενων, του ελληνικου επιχειρειν και τουρισμου ακομα και τον σοβαρο κινδυνο ατυχηματος, για χαρι ποιανου? 5 αργοσχολων συνδικαλιστων?

το θεμα δεν ειναι ιδεολογικο, ειναι απλα πρακτικο, μια χωρα ξεφτιλιζεται για 5 αργοσχολους!

ΥΓ ελα στεφανε, φχαστω για το καλωσορισμα :-) που δεν συμφωνεις?

NdN είπε...

Φίλε Στέφανε,

Μπορεί να ακούγεται πικρή η αλήθεια του SG, αλλα έτσι είναι. Η ΟΑ κοστίζει παρα πολύ στον Ελληνα πολίτη και πρεπει να κλεισει.
Ο λογος ειναι απλος. Εχει πιο πολλους υπαλληλους και πιο πολλες υπηρεσιες απο αυτες που μπορει να αντεξει.
Σε αυτο φταινε ολοι οσοι διατελεσαν κυβερνηση απο το 1974 και μετα.
Το τελευταίο σχόλιο του SG τα λέει όλα.

spallantzas είπε...

Αγαπητοί φίλοι να εξηγήσω τη θέση μου.
θεωρώ ότι όλοι μας συμφωνούμε πλέον,ότι η Ολυμπιακή Αεροπορία δεν μπορεί να συνεχίσει να λειτουργεί, όπως λειτουργεί τώρα.
Συμφωνούμε επίσης ότι την ευθύνη για το κατάντημα αυτό της Ολυμπιακής φέρουν όλες ανεξαίρετα οι κυβερνήσεις μετά την μεταπολίτευση, και η σημερινή , ή οποία αυτή την ώρα που γράφουμε , και ο αρμόδιος υπουργός λέει εμμέσως πλην σαφώς ότι θα κλείσει, η κυβέρνηση προκηρύσσει διαγωνισμό για την πρόσληψη (φαντάζομαι με συνέντευξη) 715 (!!!) μονίμων (ξανα !!!) υπαλλήλων.
Επομένως αυτό που περισσεύει σε αυτή τη χώρα είναι η υποκρισία.
Εχω και εγώ το εύλογο ερωτημα της tractatus : Εξαντλήθηκαν όλες οι δυνατότητες διάσωσής της? Φοβάμαι πως δεν θα το μάθουμε ποτέ.
Έχω και ένα άλλο ερώτημα : Προσπάθειες ιδωτικοποίησης έγιναν απο το 95 και μετά (π.χ. Βερελής). Γιατί τελικά δεν ενδιαφέρθηκε πραγματικά κανείς? Φοβάμαι πως ούτε αυτό θα το μάθουμε.

Έχω λοιπόν την αίσθηση και τελικά τη θέση ότι με ευθύνη όλων των κυβερνήσεων των τελευταίων χρόνων η Ολυμπιακή οδηγήθηκε συστηματικά στο κλείσιμο. Και αυτή η "τι κάνει νιαου νιαου στα κεραμίδια" τακτική των κυβερνήσεων είναι και αυτή που ευθύνεται για την αποτυχία εξυγίανσης είτε ακόμη και (μερικής ή ολικής) ιδιωτικοποίησης.
Γιατί ποιος τρελός ιδιώτης επενδυτής θα πληρώσει για μια εταιρεία που όλα "φωνάζουν" ότι θα κλείσει , που σημαίνει ότι η αγορά έτσι κι αλλιώς θα ανοίξει για εξ αρχής και καθαρές επενδύσεις?

Τώρα αν με ρωτάτε "τι γίνεται τώρα?" Η απάντηση νομίζω είναι προφανής. Είναι πολύ αργά πλέον.

Εκείνο όμως που κι εγώ απαιτώ είναι να διασφαλιστεί η δουλειά σε όσο το δυνατόν περισσότερους εργαζόμενους, κύρι τους νέους και τους ειδικευμένους. Γιατί ναι μεν υπήρξαν "προϊόν" απίστευτου και συνεχούς ρουσφετιού και μικροπολιτικής, αλλά μπήκαν στη δουλειά με κάποια δικαιώματα και θα είναι εγκληματικό να τους αφαιρεθούν , χωρίς οι ίδιοι να ευθυνονται γιαυτό.

Ανώνυμος είπε...

Η Ολυμπιακή έχει ελλειματικούς ισολογισμούς από το 1977.
Ν.Δ.-ΠΑΣΟΚ έχουν μεγάλες ευθύνες για το κατάντημά της, δηλαδή ο νεογραικός ψηφοφόρος που στον αρρωστημένο κρατικισμό του δεν τον απασχολεί η κατασπατάλιση του ιδρώτα του για να βολεύει η κάθε κυβέρνηση τα άχρηστα,αργόσχολα κομματόσκυλά της.
Τώρα αφού δεν πουλιέται ας την κλείσουν.
Τα θέλαμε και τα πάθαμε!
Ίσως κάποτε αυτή η χώρα αποκτήσει λίγη κοινή λογική.
(που δεν το βλέπω)