Τα έχω πάρει στο κρανίο, αν και όχι Αθηναίος, με την αντίδραση των συνδικαλιστών του Μετρό της Αθήνας για τη νυχτερινή του λειτουργία. Τα επιχειρήματα τους είναι τουλάχιστον αστεία, όταν σε όλη την Ευρώπη το μέτρο υπάρχει σε όλες τις γνωστές μεγαλουπόλεις.
Το πιο αστείο απο τα επιχειρήματα είναι φυσικά ότι τη νυχτα της Παρασκευής και του Σαββάτου βγαίνουν μόνο οι λεφτάδες και αυτοί δεν έχουν ανάγκη το μετρό γιατί θα πανε με την τζιπάρα τους βόλτα.
Τι λέτε ωρέ παληκάρια? Και οι εργαζόμενοι , οι νεολαίοι πότε βγαίνουν? Το απόγευμα για τσάι? Και ποιοί είστε εσείς που θα χωρίσετε τους Αθηναίους σε λεφτάδες και μη? Δεν είμαι φαν της νύχτας, αλλά δεν κατάλαβα, εσείς θα κανονίσετε ποιοι και πότε θα διασκεδάζουν ? Εσείς θα καθορίσετε πως θα παρέχεται μια κοινοφελής υπηρεσία μεταφοράς? Έχετε σκεφτεί μήπως ότι υπάρχουν και εργαζόμενοι (μετανάστες , νέοι) που τρέχουν για ένα νυχτοκάματο και Παρασκευές και Σάββατα και Κυριακές?
Και τέλος πάντων, πως το παίζετε και επιστήμονες συγκοινωνιολόγοι και είστε σίγουροι ότι το μέτρο θα αποτύχει? Και φέρνετε σαν παράδειγμα την εποχή των Ολυμπιακών Αγώνων? Προφανώς λησμονείτε ότι στην Αθήνα εκείνη την εποχή , όπως και σε κάθε άλλη πόλη που στο παρελθόν έγιναν Ολυμπιακοί Αγώνες, οι κάτοικοι είχαν εγκαταλείψει την πόλη (Αύγουστος γαρ) και όσοι κυκλοφορούσαν (τουρίστες , εθελοντές) κινούνταν την ημέρα και την νύχτα ήταν εξουθενωμένοι στα σπίτια τους!
Γιατί δεν αφήνετε ρε μάγκες τελικά την πιλοτική λειτουργία να δοκιμαστεί να δούμε αν έχετε δίκιο η όχι? Τι σας ενοχλεί? Μήπως το φαιδρό "να γίνουμε ουρά του Τσίπρα"?
Έτσι μούρχεται να ανεβαίνω κάθε βράδυ Αθήνα και να κυκλοφορώ με το μετρό 12-2 Αγ.Δημήτριο - Αγ. Αντώνιο , έτσι , χωρίς λόγο. Μόνο και μόνο απο αντίδραση σε ηλίθιους τσαμπουκάδες συντεχνιών που νομιζουν ότι μπορουν να ελέγχουν την κοινωνία. Και δεν είναι οι μόνοι!
12 σχόλια:
Συμπληρωματικά να πω, ως Αθηναίος, ότι οι (ελάχιστες) λεωφορειακές γραμμές που λειτουργούν τη νύχτα, είναι γεμάτες από εργαζόμενους. Και ότι οι νέοι άνθρωποι που βγαίνουν για διασκέδαση δεν έχουν τζιπάρες. Και ότι και από εμάς τους λιγότερο νέους, οι περισσότεροι τα μετράμε τα λεφτά μας όταν πάμε μια επίσκεψη, σε ένα θέαμα, σε ένα μπαράκι. Και, σε τελική ανάλυση, ούτε όλοι έχουν αυτοκίνητο ούτε μπορεί να είναι σοβαρό επιχείρημα συνδικαλιστών του δημοσίου τομέα η προτροπή να χρησιμοποιούμε ιδιωτικά μέσα, όπως τα ταξί.
Κάπως έτσι και με κάτι τέτοια οι συνδικάλες τρώνε το κεφάλι τους...
Το κακό είναι ότι έτσι απαξιώνουν τον ίδιο το συνδικαλισμό που μας είναι αναγκαίος.
ετσι ειναι, οταν εισαι μονιμος σε δημοσια υπηρεσια/θεση αποκτας εκ των πραγματων δικαιωματα ιδιοκτησιας, σε συναισθηματικο επιπεδο οπωσδηποτε αλλα και σε υλικο!!!
να θυμηθουμε το συνθημα: "ο ΟΤΕ ανηκει στους εργαζομενους" (του ΟΤΕ προφανως)...?
εχω ακουσει συζυγο γιατρου σε δημοσιο νοσοκομειο να λεει στο πιτσιρικι της: "εδω ειναι το νοσοκομειο του μπαμπα"... ε, ο μπαμπας ηταν συνδικαλιστης! δικιο ειχε η μαμα! το δικο της νοσοκομειο ηταν διπλα...!
:)))
@Λάμπρο
Αυτός ο συνδικαλισμός δεν μας είναι αναγκαίος.
@ανώνυμε
η δημόσια περιουσία (όσο είναι δημόσια) και πολύ περισσότερο η δημόσια υπηρεσία (γιατι περί αυτού πρόκειται), ακόμη κι αν παρέχεται απο ιδιώτη, ανήκει σε όλους. και οχι φυσικά στους συνδικαλιστές.
Η εταιρεία η οποία εργάζομαι έχει άμεση σχέση με την Αττικό μετρό ετ.λειτουργίας,όταν ανακοινώθηκε το καινούργιο ωράριο εκτός από τα πολλά που ακούστηκαν έχω να καταθέσω και αυτό.....
Παρασκευή και Σάββατο μετά τις 12.00 μόνο πρεζάκια και άστεγοι κυκλοφορούν...
τι να πω ή πρεζάκι ή άστεγη θα είμαι μάλλον.
Προφανώς ένας τέτοιος συνδικαλισμός δεν μας χρειάζεται. Το κακό είναι αυτός ο συνδικαλισμός απαξιώνει την ίδια την έννοια του συνδικαλισμού -αυτό είναι που λέω
Θα μεταφέρω εδώ (με bold οι δικές μου επισημάνσεις)
A)την ανακοίνωση των εργαζομένων
Σωματείο Εργαζομένων Λειτουργίας Μετρό Αθηνών (ΣΕΛΜΑ)
Σωματείο Ηλεκτροδηγών Αττικό Μετρό (ΣΗΑΜ)
Λειτουργία του μετρό τις μεταμεσονύκτιες ώρες: Λέμε Όχι!
Να γιατί: Ο Μητροπολιτικός σιδηρόδρομος είναι πολύτιμο εργαλείο για την εξυπηρέτηση του πολίτη-εργαζόμενου της Αθήνας. Λειτουργεί από τις 05:30 έως και τις 00:15 με ποιότητα και ασφάλεια για την εξασφάλιση της καθημερινής μετακίνησης εκατοντάδων χιλιάδων συμπολιτών μας.
Καλύπτει κοινωνικές ανάγκες
Αναγνωρίζοντας την αποστολή τους οι εργαζόμενοι στο μετρό της Αθήνας, ουδέποτε αρνήθηκαν την κοινωνική τους αποστολή, όταν υπήρξε πραγματική κοινωνική ανάγκη. Το απέδειξαν με τη συναίνεσή τους στη μεταμεσονύχτια λειτουργία του μέσου, κατά την περίοδο των Ολυμπιακών Αγώνων.
Φίλε Επιβάτη,
1. Ο υπόγειος σιδηρόδρομος συντηρείται ανελιπώς κάθε βράδυ από τις 01:00 έως και τις 4:30. Ένας στρατός εργαζομένων δίνει μάχη με το χρόνο, έτσι ώστε κάθε πρωί όλα να βρίσκονται στη θέση τους. Η μείωση των ωρών συντήρησης θα έχει επιπτώσεις στην εύρυθμη λειτουργία, στην ασφάλεια του Δικτύου και στην ποιότητα των παρεχομένων υπηρεσιών.
2. Ο υπόγειος σιδηρόδρομος έχει έξοδα. Δεν πρέπει να γίνει «προβληματικός». Η παράταση του ωραρίου κοστίζει 3.600.000 ετησίως, κόστος που δεν καλύπτεται απο τα προβλεπόμενα έσοδα!
Λεμε Ναι:
στην εξυπηρέτηση του επιβάτη
στην εύρυθμη, ασφαλή και ποιοτική λειτουργία
στην εξυπηρέτηση των πραγματικών αναγκών της πόλης
σε μια δημόσια επιχείρηση κοινωνικής ωφέλεια που θα επιβιώνει χωρίς να απαξιώνεται
Λέμε Όχι:
στην εξυπηρέτσηση μικροπολιτικών και μικροπελατειακών συμφερόντων
στη μετατροπή του μετρό σε προβληματική εταιρεία
στην επέκταση του ωραρίου λειτουργίας σε βάρος της ασφάλειας του σιδηροδρόμου και της ασφάλειας επιβατών και εργαζομένων
Παραθέτω επίσης:
B. Post στο blog των g700 (στην Ελλάδα ότι δηλώσεις είσαι...) το οποίο καλύπτει πολλές άλλες πτυχές της πραγματικότητας
1. Οι εργαζόμενοι πληροφορήθηκαν για την επικείμενη πρόθεση του ΥΜΕ ( όχι της εταιρείας),επέκτασης του ωραρίου τον Οκτώβριο, από τον τύπο.
2 Απέστειλαν εξώδικο πρόσκληση στην ΑΜΕΛ και στον ΥΜΕ κ. Κωστή Χατζηδάκη από τις 18/10/07 και τους καλούσαν σε δημόσιο διάλογο για να ακουστούν οι απόψεις τους και να συζητήσουν από κοινού για την εφαρμογή του μέτρου
3.Ουδείς επικοινώνησε μαζί τους
4. Επισήμως τους ανακοινώθηκε η εφαρμογή του μέτρου στις 30/01/08 (!) [δηλαδή 2 μέρες πριν από την εφαρμογή του!! σημείωση δική μου]
5.Ζήτησαν αναστολή του μέτρου για μία εβδομάδα, έτσι ώστε να διαπιστωθεί η σωστή εφαρμογή του μέτρου σε ότι αφορά την ασφάλεια του επιβατικού κοινού του προσωπικού και των εγκαταστάσεων, καθώς και η σωστή συντήρηση της επιδομής (γραμμές) και του τροχαίου υλικού ( συρμοί)
6.Εξέφρασαν τις αντιρρήσεις τους επίσης, για την βιωσιμότητα της ΑΜΕΛ, μιας και το έξοδο μηνιαίως ανέρχεται στις 300.000 ευρώ, ενώ τα έσοδα δεν πρόκειται να καλυφθούν ούτε στο ελάχιστο από τα έσοδα.(Για να καλυφθούν τα έξοδα πρέπει να χρησιμοποιήσουν το ΜΕΤΡΟ τουλάχιστον 47.000 επιβάτες σε κάθε δίωρο παράτασης)
7. Δεν είναι δυνατόν να μιλάμε σε ότι αφορά το ΜΕΤΡΟ, για κοινωνική προσφορά, κοινωνικό αγαθό κλπ, ΑΠΟ ΤΗΝ ΜΙΑ ,ΟΤΑΝ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΛΛΗ με ειδικό νόμο του ΠΑΣΟΚ , (Ν2838 ΦΕΚ 4/08/2000 ΑΡΙΘΜΟΣ ΦΥΛΛΟΥ 179) που ενεργοποίησε η ΝΔ επί Υπουργίας κ.Β. Πολύδωρα, υποχρεώνουν , μόνο το ΜΕΤΡΟ, να πληρώνει 1.000.000 ευρώ το χρόνο για την παρουσία της ΕΛ.ΑΣ στους σταθμούς. Επίσης υποχρέωσαν την ΑΜΕΛ(ΜΕΤΡΟ) στην καταβολή 4.795.000 ευρώ, για την παρουσία της ΕΛ.ΑΣ για τα έτη 2001-2006.Δηλάδή πληρώνει το ΜΕΤΡΟ για την δημόσια τάξη και ασφάλεια, σε ΜΜΜ που εξυπηρετεί το κοινωνικό σύνολο !!
8. Πως λοιπόν μια εταιρεία θα είναι βιώσιμη (ΠΡΟΣΟΧΗ: το μετρό δεν είναι ΔΕΚΟ, δεν επιδοτείται) που "ζει" μόνο από το εισιτήριο της(το φθηνότερο στην Ευρώπη) με τόσα έξοδα που της φορτώνουν;
9. Είναι απορίας άξιον , ότι ενώ το εισιτήριο ήταν 250δρχ, στην εφαρμογή του Νόμου Παπαντωνίου για την μεταβολή στο ευρώ, ενώ ήταν 0.73 λεπτά και ο νόμος υποχρέωνε την στρογγυλοποίηση στα 0.75 λεπτά, το εισιτήριο στρογγυλοποιήθηκε στα 0.70 λεπτά, στερώντας για χρόνια, 7% από τις εισπράξεις του ΜΕΤΡΟ
Οι αντιδράσεις λοιπόν των σωματείων του Μετρό, σκοπό είχαν δυο πράγματα :
Α. Να εφαρμοσθεί το πιλοτικό πρόγραμμα επέκτασης, έχοντας διαπιστώσει ότι θα τηρηθούν όλοι οι κανόνες ασφάλειας και ποιότητας υπηρεσιών
Β. Ότι όντως θα είναι πιλοτικό και θα αποσυρθεί εφόσον δεν καλύπτεται το υψηλό κόστος λειτουργίας
Και μερικές επισημάνσεις δικές μου: (raindog speaking)
1. Υπήρξε από το ΥΜΕ ή την ΑΜΕΛ μελέτη για ζητήματα ασφάλειας κατά τη διάρκεια της πιλοτικής εφαρμογής του μέτρου ΝΑΙ ή ΟΧΙ;
2. Οι εργαζόμενοι στο μετρό και τον ηλεκτρικό ΔΕΝ είναι συντεχνία και από ότι φαίνεται δεν σκέπτονται ως συνεχνία. Είναι κομμάτι του εργατικού κινήματος. Κουτσό, στραβό , μονόφθαλμο, αυτό είναι, και με αυτό πρέπει να συζητήσουμε (συζητήσετε) όχι όμως με κραυγές και με εκδηλώσεις κοινωνικού αυτοματισμού (σαν αυτή των g700) που το μόνο που κάνουν είναι να χωρίζουν τους εργαζόμενους σε κατηγορίες και να εξυπηρετούν έτσι τα συμφέροντα της εκάστοτε κυβέρνησης.
Θα επανέλθω στο θέμα αν χρειαστεί.
ΥΓ1. Είμαι υπέρ της μεταμεσονύχτιας λειτουργίας του μετρό και του ηλεκτρικού (μέχρι τις 2.00 τα ΠΣΚ), εφόσον α) τηρούνται όλες οι προϋποθέσεις για την ασφάλεια του δικτύου β) τηρούνται οι Συλλογικές Συμβάσεις των εργαζομένων και τα δικαιώματά τους γ) το κράτος αναλάβει (όχι όπως στην Ολυμπιακή, τoν ΟΣΕ και τόσες άλλες τάχα μου προβληματικές επιχειρήσεις που ακόμα τους τα χρωστάει) τη χρηματοδότηση του κόστους εφαρμογής αυτού του μέτρου εφόσον το κόστος υπερβαίνει τα έσοδα.
ΥΓ2. Γιατί μερικές φορές όταν μιλάει το ΠΑΣΟΚ (οι διάφορες τέλος πάντων εκφάνσεις του) νομίζω ότι ακούω ανακοινώσεις της Φιλελεύθερης Συμμαχίας. Έτσι θα προσεγγίσετε την εργατική τάξη («ρετιρέ» ή g700);
Αυτά τα ολίγα.
@raindog
Ενδιαφέρουσα και χρησιμη η πληροφόρηση που μετεφερες.
Με το υ.γ.1 συμφωνω, εκτός από την επιδότηση του κόστους. Δεν κατάλαβα!! Γιατί δεν επιδοτεί και τον ταξιτζή μεταμεσονύκτια το κράτος , να μην πληρωνω διπλή ταρίφα δηλαδη?
Το υστερόγραφο 2 , δεν το εννόησα. Εκτός αν η σπόντα δεν αναφέρεται στις εκφάνσεις του ΠΑΣΟΚ δήθεν, αλλά στον φερελπι νεο αρχηγό του ΣΥΝ! "Φωνάζει δηλαδή ο κλέφτης για να ακούσει ο νοικοκυρης" !
Αγαπητέ Stefan
Για την επιδότηση: Η επιχείρηση έχει πλέον ένα ιδιότυπο καθεστώς λειτουργίας ανάμεσα σε μια ΔΕΚΟ (όπου ο κάθε υπουργός κάνει το κομμάτι του εκ του ασφαλούς) και μια A.E. Αυτό το καθεστώς είναι αποτέλεσμα των πολιτικών επιλογών των κυβερνήσεων Σημίτη και Καραμανλή. Μια κατάσταση δηλαδή εντελώς ερμαφρόδιτη που εγκυμονεί κινδύνους προς δύο κατευθύνσεις:
α) τη λειτουργία της επιχείρησης ως μιας παραδοσιακής ανδρεοπαπανδρεϊκο-παπαληγουρική ΔΕΚΟ και τη δημιουργία ελλειμάτων ΤΑ ΟΠΟΙΑ ΔΕΝ ΘΑ ΠΛΗΡΩΝΕΙ ΣΤΟ ΤΕΛΟΣ ΤΟ ΚΡΑΤΟΣ και
β) τη λειτουργία της επιχείρησης ως ακραιφνώς ιδιωτικής πράγμα που θα σημαίνει τα εξής: i) Τη καταστρατήγηση όλων των συλλογικών συμβάσεων και τη χειροτέρευση του εργασιακού καθεστώτος των εργαζομένων (ιδίως των νέων) ii) Τη χειροτέρευση των συνθηκών ασφάλειας για τους επιβάτες ΚΑΙ για τους εργαζόμενους και iii) την αύξηση του εισιτηρίου.
Η κυβέρνηση αυτή λοιπόν (όπως και η προ-προηγούμενη) στην πραγματικότητα
1. Διορίζει παρακάμπτοντας τον ΑΣΕΠ και κάνει ότι είναι δυνατό να γίνει για να μπορέσει να πάρει μερικά ψηφαλάκια εμφανιζόμενη φιλολαϊκή εκ του ασφαλούς και με τα λεφτά των άλλων. Και όταν τα έχουν κάνει πια ρόιδο με την ΑΕ και θα πρέπει να την "νοικοκυρέψουν" (αυτοί, οι κατεξοχήν ΥΠΕΥΘΥΝΟΙ) τότε θα κάνουν ότι επιτάσσει η συγχρονη νεοφιλελεύθερη ή και μπλερική καραμέλλα του συρμού (συνεπικουρούμενη και από τα ΜΜΕ) δηλαδή:
2. Χειροτερεύει τους όρους εργασίας και ασφάλισης των εργαζομένων (κυρίως των νεότερων)
3. Αδιαφορεί για την ασφάλεια και
4. Αυξάνει το εισιτήριο κατά 25% στο 1 ευρώ.
Και ενώ οι όροι εργασίας (όσο χρονικό διάστημα η εργατική τάξη και οι εργαζόμενοι γενικώς δεν έχουν άλλο πράγμα να κάνουν από το να τρώγονται μεταξύ τους προσπαθώντας να κατεβάσουν οι μεν τους δε από τα «ρετιρέ» στα υπόγεια της μίζερης ζωής μας) χειροτερεύουν ακόμα περισσότερο να δούμε τι θα κάνουμε (κάνετε) όταν σε 1-2, άντε 6 μήνες, η κυβέρνηση εμφανίσει επιτέλους ένα ακόμα "κρυφό" χαρτί της: την αύξηση του εισιτηρίου κατά 25%.
Ή εκεί θα κάνουμε (κάνετε) μούγκα επειδή δεν θα έχουμε να τα βάλουμε με τους πανταχόθεν βαλλόμενους, υποτιμημένους, υβριζόμενους και εντέλει ανίσχυρους "ρετιρέδες" (όλοι καλοί-κακοί όπως πάντα σε ένα τσουβάλι κατά τη θεωρία της συλλογικής ευθύνης) αλλά με τους μηχανισμούς του κράτους (ανεξαρτήτως κυβερνήσεως) και της εργοδοσίας: τα ΜΜΕ, τα ΜΑΤ, τις απειλές για τη δουλειά μας όταν θέλουμε να κάνουμε απεργία, τις απολύσεις επειδή η επιχείρησή μας είχε φέτος 25% αύξηση των κερδών και όχι 45% όπως διαβεβαίωνε τους μετόχους ότι θα έχει, τις νουθεσίες της εκκλησίας, το τράβηγμα από το αυτί από τον βουλευτή κ.ο.κ.;; Εδώ σε θέλω κάβουρα (μιλάω γενικώς) να περπατείς στα κάρβουνα!
Επειδή το παραέκανα πάλι και έγραψα σεντόνι να το πω με δυο λόγια:
Για μένα η ερμαφρόδιτη κατάσταση που είναι τώρα η ΑΜΕΛ Α.Ε. η ΤΡΑΙΝΟΣΕ Α.Ε κ.λπ. είναι απαράδεκτη. Είμαι αντίθετος και στη λογική της ΔΕΚΟ που όλοι γνωρίσαμε (και δώστου προσλήψεις του πολιτευτάκια, και δώστου δωρεάν εισιτηριάκια για τους ψηφοφόρους μας) όπως είμαι αντίθετος με τη λογική της λειτουργίας μιας υπηρεσίας που επιτελεί κοινωνικό έργο ως ΑΕ (είμαι αντίθετος και με τη νομική μορφή της ΑΕ αλλά αυτό είναι άλλου παπά ευαγγέλιο). Είμαι υπέρ του πραγματικά δημόσιου χαρακτήρα των επιχειρήσεων κοινής ωφέλειας απαλλαγμένων από το βραχνά του υπέρ του κεφαλαίου λειτουργούντος Κράτους. Μια επιχείρηση δηλαδή που να ανήκει στους εργαζόμενους της και στους εργαζομένους γενικότερα. Και πού θα βρούμε τα λεφτά για τα ελλείματά της; Υπάρχει και η άμεση φορολογία ρε αδελφέ που θα πρέπει να γίνει προοδευτική, υπάρχουν και οι of shore, υπάρχουν και τα χιλιάδες λαμόγια που λυμαίνονται αυτή την χώρα κοπρίζοντας στην κυριολεξία τον τόπο.
Για τον υστερόγραφο 2: Το λέω καθαρά πού αναφέρομαι. Όσον αφορά τον Τσίπρα ΚΑΛΩΣ έκανε την πρόταση αυτή στο δημοτικό συμβούλιο για παράταση του ωραρίου τα ΠΣΚ. Αυτό όφειλε να κάνει ως δημοτικός σύμβουλος της Αθήνας. Δηλαδή να ΠΡΟΤΕΙΝΕΙ στην κυβέρνηση να εξετάσει την αναγκαιότητα, τους όρους υλοποίησης, τις οικονομικές παραμέτρους κ.λπ. του μέτρου ΣΕ ΔΙΑΛΟΓΟ με τους εργαζόμενους: Η κυβέρνηση δεν το έκανε και έχει την ευθύνη γι' αυτό. Γιατί λοιπόν δεν στρέφουμε τα βέλη εκεί που πραγματικά θα πιάσουν τόπο; Τι σας έπιασε με τον Τσίπρα ήθελα να ήξερα...
@raindog
Πωπωπω ... αυτό το παλαιοκομματικό σου ρε σύντροφε μου με τα σεντόνια. Και μ' άρεσε που έκανες την αυτοκριτική σου και έριξες αμέσως μετά και ένα "πανωσέντονο" !!
Τελικά δεν κατάλαβα : αν η επιχείρηση γίνει κρατική , κατά τις επιθυμίες σου, ελπίδα να παρουμε μετρό μετά τον "πυρετό του σαββατόβραδου" ...έχουμε?
και για κάποιους που έγραψαν , ότι οι bloggers που αντιδρουν "τρωνε αμασητα όσα λέει η εργοδοσία" . Εχω να πω τα εξής ! Ακουσα με τα ίδια μου τα αυτιά και είδα με τα ίδια μου τα ματια τον πρόεδρο των εργαζομένων σε εκπομπή του Σαββατοκυριακου να απαριθμεί τα επιχειρήματα εναντίον της χρονικής επέκτασης και ... απλά έφριξα. Δεν άκουσα ΠΟΥΘΕΝΑ τη θέση της εργοδοσίας. Έχω ζήσει όμως στο εξωτερικό και ξέρω πως λειτουργεί το μετρό. Και όπως σε κάθε περίπτωση ζητώ τα ...αυτονόητα... με σεβασμό πάντοτε σε όλα - ΜΑ ΟΛΑ - τα υποσύνολα και άτομα της κοινωνίας! Τελεία!
Δημοσίευση σχολίου