Τέλειωσε το 2008, μπήκαμε στο 2009, συμπληρώσαμε αισίως 4,5 χρόνια χωρίς τραίνο και φως στο ορίζοντα ακόμη δε φαίνεται. Σε αυτό το ιστολόγιο έχω γράψει πολλές φορές για το θέμα, με πιο πρόσφατο ένα άρθρο το καλοκαίρι του 2007!
Ακολούθησαν πολλές υποσχέσεις, πολλά παχιά λόγια, αλλά τραίνο δεν έχει σφυρίξει ακόμη.
Το πιο πρόσφατο "επεισόδιο" του σήριαλ παίχτηκε το περασμένο Φθινόπωρο, όταν σε ερώτηση (από τις αμέτρητες που έχει κάνει) του Βουλευτή Γιάννη Μανιάτη προς το υπουργείο μεταφορών (14.10.08) ο υπουργός απάντησε στις 24.10.08 ότι "στις επόμενες εβδομάδες θα δρομολογηθούν τα νέα τραίνα στη γραμμή Πελοποννήσου." Ακολούθησαν οι εύλογοι πανηγυρισμοί στα τοπικά Μέσα (ο Βουλευτής του ΠΑΣΟΚ θεωρεί την -κατ' αυτόν - επέκταση του Προαστιακού στην Αργολίδα δική του επιτυχία) αλλά εμείς τραίνο να σφυρίζει στο Ναύπλιο ακόμη δεν ακούσαμε!
Ο Βουλευτής φυσικά επανέρχεται στις αρχές Νοεμβρίου με νέα ερώτηση :
Και αυτό όχι γιατί είναι φυσιολογικό για ένα σιδηροδρομικό δίκτυο παγκόσμια, αλλά γιατί κάποιοι ανεγκέφαλοι πριν χρόνια αποφάσισαν να ξοδέψουν εκατομμύρια για να ανακαινίσουν τη γραμμή της Πελοποννήσου "με νέας τεχνολογίας υλικά και συγκεκριμένα με σιδηροτροχιές συνεχώς συγκεκολλημένες, σε ολόσωμους από προεντεταμένο σκυρόδεμα στρωτήρες με σύγχρονους ελαστικούς συνδέσμους ώστε " οι μέγιστες ταχύτητες θα μπορούν να φθάνουν τα 120 Km/h, όπου το επιτρέπουν τα γεωμετρικά χαρακτηριστικά" αλλά αυτό έγινε πάνω στην υπάρχουσα χάραξη, χωρίς καμιά απολύτως παρέμβαση και το πλέον τραγελαφικό , χωρίς να αλλάξει το πλάτος της γραμμής της εποχής του Τρικούπη!!!
Έχω λοιπόν το κακό προαίσθημα ότι μόλις σφυρίξει επιτέλους το τραίνο ξανά στο Ναύπλιο, αν σφυρίξει, όλοι αυτοί που πανηγύριζαν τόσο καιρό ότι το "τραίνο έρχεται", αφού κάνουν τις καθιερωμένες φανφάρες και εγκαίνια, θα λουφάξουν γιατί θα πρόκειται για την μεγαλύτερη κοροϊδία τα τελευταία χρόνια στον τόπο μας! Μια κοροϊδία που θα επιτείνει την απομόνωση του Νομού, ενός κατ' εξοχήν - το ξανατονίζω- τουριστικού νομού παγκόσμιας εμβέλειας, από τις κύριες εισόδους της χώρας και θα του στερήσει οριστικά ένα σημαντικότατο εργαλείο για την περαιτέρω ανάπτυξη του, όχι μόνο τουριστικά αλλά σε όλους τους παραγωγικούς κλάδους της οικονομίας.
Και μη νομίζετε ότι θα ... ιδρώσει το αυτί κανενός! Γιατί όλοι ξέρουμε ότι είναι πολλά τα μικρά και μεγάλα συμφέροντα και "κέντρα αποφάσεων" που δεν θέλουν σύγχρονο σιδηρόδρομο, αλλά και σύγχρονα λιμάνια στην Αργολίδα. Πως θα ζήσουν αλλιώς τα ΚΤΕΛ και οι μεταφορικές εταιρείες που θησαυρίζουν ανεξέλεγκτα? Πως θα αποσβεστούν, πριν καν κατασκευαστούν, οι νέοι ιδιωτικοί αυτοκινητόδρομοι?
Το τραίνο λοιπόν μπορεί να ξανασφυρίξει αργά ή γρήγορα. Αλλά μόλις σφυρίξει ... κάποιοι θα σφυρίζουν αδιάφορα!
Το ερώτημα είναι εμείς οι πολίτες ... θα σφυρίξουμε κλέφτικα?
Υ.Γ. Και για να μην μας δουλεύουν "ψιλο γαζί" κάποιοι δείτε εδώ ποιες είναι οι "μελλοντικές" (τρεχα γύρευε δηλαδή στην Ελλάδα) επεκτάσεις του Προαστιακού.
Ακολούθησαν πολλές υποσχέσεις, πολλά παχιά λόγια, αλλά τραίνο δεν έχει σφυρίξει ακόμη.
Το πιο πρόσφατο "επεισόδιο" του σήριαλ παίχτηκε το περασμένο Φθινόπωρο, όταν σε ερώτηση (από τις αμέτρητες που έχει κάνει) του Βουλευτή Γιάννη Μανιάτη προς το υπουργείο μεταφορών (14.10.08) ο υπουργός απάντησε στις 24.10.08 ότι "στις επόμενες εβδομάδες θα δρομολογηθούν τα νέα τραίνα στη γραμμή Πελοποννήσου." Ακολούθησαν οι εύλογοι πανηγυρισμοί στα τοπικά Μέσα (ο Βουλευτής του ΠΑΣΟΚ θεωρεί την -κατ' αυτόν - επέκταση του Προαστιακού στην Αργολίδα δική του επιτυχία) αλλά εμείς τραίνο να σφυρίζει στο Ναύπλιο ακόμη δεν ακούσαμε!
Ο Βουλευτής φυσικά επανέρχεται στις αρχές Νοεμβρίου με νέα ερώτηση :
"Ερωτάται ο κ. Υπουργός,Αυτό το τελευταίο είναι και το ζουμί της υπόθεσης, το οποίο φυσικά ο Βουλευτής αναφέρει για να ...δέσει το γάιδαρό του απέναντι στους ψηφοφόρους του. Γιατί δεν ξέρω πως μετράνε τις εβδομάδες στο Υπουργείο Μεταφορών, γιατί έχουν περάσει 12+ από τότε,και πολύ φοβάμαι ότι θα περάσουν κι άλλες πολλές. Το χειρότερο όμως δεν είναι αυτό. Το μεγάλο γέλιο θα πέσει όταν τελικά έρθει το τραίνο! Τότε θα διαπιστώσουμε όλοι την μεγάλη κοροϊδία του "λεγόμενου" Προαστιακού στην Αργολίδα. Τότε θα δούμε ότι ο αριθμός των δρομολογίων, προς μια περιοχή καθαρά τουριστική, θα είναι για γέλια! Τότε θα διαπιστώσουμε ότι για να πας Αθήνα θα πρέπει να αλλάξεις δύο τραίνα, και για να πας αεροδρόμιο τρία!!!
1. Ποιοι πραγματικοί λόγοι έχουν επιβάλει στον ΟΣΕ και το Υπουργείο την εγκληματική απόφαση να μην λειτουργεί η γραμμή Κόρινθος - Άργος/Ναύπλιο παρά το γεγονός ότι ήδη από το Μάρτιο έχουν ολοκληρωθεί όλες οι εργασίες και επιπλέον όλο το απαραίτητο τροχαίο υλικό παραμένει σε αχρησία σε διάφορα μηχανοστάσια;
2. Δεν αποτελεί κραυγαλέα οικονομικό σκάνδαλο το γεγονός ότι ενώ είναι γνωστό πως τα συγκεκριμένα δρομολόγια (με δεδομένη την τεράστια προσέλευση επισκεπτών στο Ναύπλιο τα Σαββατοκύριακα) θα αποτελούσε μία από τις ελάχιστες απολύτως κερδοφόρες γραμμές του ΟΣΕ;
3. Δεν αποτελεί προκλητική κατασπατάληση δημοσίου χρήματος και σκανδαλώδη ενέργεια σε βάρος του ελληνικού σιδηροδρόμου το πρωτοφανές στα χρονικά της χώρας να υπάρχει έτοιμο δημόσιο έργο με όλο τον απαραίτητο εξοπλισμό για την πλήρη λειτουργία του που θα μπορούσε να συνεισφέρει οικονομικά στη χώρα και παρόλα αυτά κανένας να μην ενδιαφέρεται για την λειτουργία και την αντίστοιχη είσπραξη εσόδων προς όφελος του Οργανισμού;
4. Μήπως υπάρχουν συγκεκριμένα οικονομικά συμφέροντα που με στόχο, όπως αναφέρει το παραπάνω δημοσίευμα, να «πάρει σειρά για ξεπούλημα ο ΟΣΕ», επωφελούνται από την παραπάνω οικονομικά αδιανόητη και πολιτικά απαράδεκτη καθυστέρηση και κωλυσιεργία του ΟΣΕ και του Υπουργείου;"
Και αυτό όχι γιατί είναι φυσιολογικό για ένα σιδηροδρομικό δίκτυο παγκόσμια, αλλά γιατί κάποιοι ανεγκέφαλοι πριν χρόνια αποφάσισαν να ξοδέψουν εκατομμύρια για να ανακαινίσουν τη γραμμή της Πελοποννήσου "με νέας τεχνολογίας υλικά και συγκεκριμένα με σιδηροτροχιές συνεχώς συγκεκολλημένες, σε ολόσωμους από προεντεταμένο σκυρόδεμα στρωτήρες με σύγχρονους ελαστικούς συνδέσμους ώστε " οι μέγιστες ταχύτητες θα μπορούν να φθάνουν τα 120 Km/h, όπου το επιτρέπουν τα γεωμετρικά χαρακτηριστικά" αλλά αυτό έγινε πάνω στην υπάρχουσα χάραξη, χωρίς καμιά απολύτως παρέμβαση και το πλέον τραγελαφικό , χωρίς να αλλάξει το πλάτος της γραμμής της εποχής του Τρικούπη!!!
Έχω λοιπόν το κακό προαίσθημα ότι μόλις σφυρίξει επιτέλους το τραίνο ξανά στο Ναύπλιο, αν σφυρίξει, όλοι αυτοί που πανηγύριζαν τόσο καιρό ότι το "τραίνο έρχεται", αφού κάνουν τις καθιερωμένες φανφάρες και εγκαίνια, θα λουφάξουν γιατί θα πρόκειται για την μεγαλύτερη κοροϊδία τα τελευταία χρόνια στον τόπο μας! Μια κοροϊδία που θα επιτείνει την απομόνωση του Νομού, ενός κατ' εξοχήν - το ξανατονίζω- τουριστικού νομού παγκόσμιας εμβέλειας, από τις κύριες εισόδους της χώρας και θα του στερήσει οριστικά ένα σημαντικότατο εργαλείο για την περαιτέρω ανάπτυξη του, όχι μόνο τουριστικά αλλά σε όλους τους παραγωγικούς κλάδους της οικονομίας.
Και μη νομίζετε ότι θα ... ιδρώσει το αυτί κανενός! Γιατί όλοι ξέρουμε ότι είναι πολλά τα μικρά και μεγάλα συμφέροντα και "κέντρα αποφάσεων" που δεν θέλουν σύγχρονο σιδηρόδρομο, αλλά και σύγχρονα λιμάνια στην Αργολίδα. Πως θα ζήσουν αλλιώς τα ΚΤΕΛ και οι μεταφορικές εταιρείες που θησαυρίζουν ανεξέλεγκτα? Πως θα αποσβεστούν, πριν καν κατασκευαστούν, οι νέοι ιδιωτικοί αυτοκινητόδρομοι?
Το τραίνο λοιπόν μπορεί να ξανασφυρίξει αργά ή γρήγορα. Αλλά μόλις σφυρίξει ... κάποιοι θα σφυρίζουν αδιάφορα!
Το ερώτημα είναι εμείς οι πολίτες ... θα σφυρίξουμε κλέφτικα?
Υ.Γ. Και για να μην μας δουλεύουν "ψιλο γαζί" κάποιοι δείτε εδώ ποιες είναι οι "μελλοντικές" (τρεχα γύρευε δηλαδή στην Ελλάδα) επεκτάσεις του Προαστιακού.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου