6 Ιουν 2009

Η μπίλια στο πράσινο!

"Διαβάζω σε ευρείας κυκλοφορίας free λάιφ στάιλ έντυπο: «Με αφορμή την Παγκόσμια Ημέρα Περιβάλλοντος η... ετοιμάζει ένα ευφορικό (!) και ενημερωμένο
τεύχος για το περιβάλλον και τις αξίες που το περιβάλλουν» (sic). Παρακάτω το τεύχος υπόσχεται να παρουσιάσει «τις τάσεις της κυρίαρχης urban οικολογίας», ενώ δεν θα λείψουν «μυστικά, ιδέες και στυλ που συνδέονται με τη βαθιά επιθυμία για μια ζωή πιστή στα οικολογικά ιδεώδη (!) όπως αρχιτεκτονική, γεύσεις, μόδα, ανακύκλωση...». Μπουρδολογία ή σκόπιμη συσκότιση; Άγνοια ή αγοραίον ήθος; Και πόσο φταίνε αυτοί που πρωτοστάτησαν σε ιδέες, πρακτικές και στάσεις- τότε που η οικολογία ήταν ένα ακατανόητο μειοψηφικό ρεύμα- για το σημερινό συναπάντημα; Η γρήγορη απάντηση είναι σχετικά απλή: όσο φταίει ο Μαρξ για το κατάντημα του σοσιαλισμού και ο Προυντόν για τον αναρχοχουλιγκανισμό. "


Εξαιρετικό άρθρο του Ηλία Ευθυμιόπουλου στα χθεσινά ΝΕΑ, που συμπληρώνει τις δικές μου παλιότερες απόψεις και καταδεικνύει με το δικό του τρόπο, γιατί η μπίλια πρέπει να κάτσει στο πραγματικό πράσινο!

Καλό βόλι σε όλους!

6 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

http://www.nafplioblogs.blogspot.com/

Unknown είπε...

θα μου επιτρεψεις να σε ρωτήσω.Τι εκανε ως Υφυπουργός??

Raindog είπε...

Στέφανε στη ρουλέτα δεν υπάρχει πράσινο. Υπάρχει κόκκινο και μαύρο. Επιλέγουμε κόκκινο. Είναι η πιο σίγουρη οδός να φτάσουμε στο πράσινο της οικολογίας και όχι στο πράσινο που ήδη όλοι γνωρίσαμε (μαζί με τον κ. πρώην υφυπουργό του ΠΑΣΟΚ, ο οποίος μου ήταν από τους πλέον συμπαθείς).

Ευ .Σπινθάκης είπε...

Στέφανε, ο Ευθυμιόπουλος ξεπούλησε την σημαντική του ιστορία από την "Νέα Οικολογία", όταν ως υφυπουργός περιβαλλοντος βρέθηκε στην αθλια θέση να απολογείται για το ΠΑΣΟΚ σε επερώτηση του τότε ΣΥΝ. Εγώ θα τον θυμάμαι στην συντακτική της Νέας Οικολογίας. Τα υπολοιπα τα κάνω delete.

stefan είπε...

@all
καλημέρα σε όλους. Θα προτιμούσα η κριτική και ο διάλογος να γίνεται στο κείμενο και όχι στον συγγραφέα. Μπορεί να έχετε δίκιο σε όσα λέτε, μπορεί εγώ να διαφωνώ, όμως η σωστή πρακτική του διαλόγου είναι πάνω σε αυτό που διαβάζουμε και όχι πάνω σε ότι έκανε αυτός πριν χρόνια. Πριν μερικές μέρες έγραψα εγώ ένα παρόμοιο κείμενο! Δεν μου είπατε όμως τι έκανα πριν 5 χρόνια! Καλά δεν ήμουν υπουργός, το ξέρω!
Τώρα όμως δεν είναι ώρα για κουβέντα αλλά για ψήφο! Καλό βόλι σε ολους!

Unknown είπε...

Στεφανε καλημερα.Ελπίζω να γνωρίζεις την ρήση.'Μίσησα την ποιήση,οταν γνώρισα τον ποιητή'Οι ανθρωποι κρίνονται απο τα εργα.
Καλό βόλι