26 Νοε 2009

Η καμπάνια 10:10


Μια απλή ιδέα της σκηνοθέτριας της ταινίας “The Age of Stupid” Franny Armstrong οδήγησε στην εντυπωσιακή έναρξη της καμπάνιας 10:10 στη Βρετανία. Σύμφωνα με αυτήν, απλοί πολίτες, επιχειρήσεις και φορείς, δεσμεύονται δημοσίως να μειώσουν τις προσωπικές τους εκπομπές κατά 10% μέσα στο 2010. ή περίπου κατά 1,4 τόνους CO2 το χρόνο.

Η καμπάνια περιλαμβάνει απλά , αυτονόητα καθημερινά πράγματα που μπορεί ο καθένας μας να κάνει! Κάποια από αυτά αναδεικνύουν και τη συμβολή του διαδικτύου σε αυτή την προσπάθεια όπως η πρόταση :
" Μην χρησιμοποιείς το αυτοκίνητο σου για ψώνια ! Αγόρασε online!"

Διαβάστε όλο το άρθρο στον Guardian! Και υπογράψτε στο τέλος την καμπάνια!

5 σχόλια:

Παναγιώτης Παπαχατζής είπε...

Στέφανε αντί για το λινκ έχεις λινκάρει τον κώδικα στο “The Age of Stupid”

stefan είπε...

@Παναγιώτη
Να διαβάζεις μέχρι το τέλος τα ποστ μου! χαχα

stefan είπε...

ωπα. εχεις δικιο!

stefan είπε...

done!

Παναγιώτης Παπαχατζής είπε...

Χαχαχα! :-P