- Γιατί σταδιακά θα φέρουν στη χώρα μας 4 δισ. ευρώ. Μέχρι τώρα οι σωστές ξένες επενδύσεις ήταν αυτές που έπαιρναν λεφτά από τη χώρα όχι που έδιναν.
- Γιατί θα φτιάξουν υποδομές (που θα μας μείνουν) αξίας 350 εκατ. ευρώ. Δηλαδή να μας χαρίσουν υποδομές; Πού ξανακούστηκε; Εμείς δώρα δεν παίρνουμε. Είμαστε αδιάφθοροι.
- Γιατί αυτοί οι Κινέζοι μας τα πρόσφεραν πριν από από τη διεθνή οικονομική κρίση. Και ενώ όταν ξέσπασε η κρίση όλοι οι επενδυτές διεθνώς αναίρεσαν τα προσυμφωνημένα μειώνοντας κατά πολύ τις προσφορές τους, ο πρόεδρος της COSCO, κ. Hu Jintao, είχε το θράσος να μη μειώσει την προσφορά του και να έρθει και ο ίδιος στην Ελλάδα για την υπογραφή.
- Γιατί για τα παραπάνω δεν τους πουλάμε τίποτα (ούτε κυριαρχικά δικαιώματα, ούτε στρατηγικό τομέα, ούτε εκατοστό ελληνικής γης) παρά μόνο τους νοικιάζουμε τη ΜΙΑ μόνο προβλήτα των containers. Την άλλη θα τη δουλεύουμε εμείς οι Έλληνες.
- Γιατί έτσι θα φανεί ότι η μία προβλήτα που θα δουλεύουν οι Κινέζοι θα τρέχει, ενώ η άλλη που θα δουλεύουμε εμείς θα... κάθεται.
- Γιατί έτσι θα φανεί η απόδοση (και η διαφορά) των Ελλήνων εργαζομένων κάτω από την ελληνική κρατική διοίκηση και των Ελλήνων εργαζομένων κάτω από την κινεζική διοίκηση (για την ίδια ακριβώς δουλειά).
- Γιατί πλήττονται 400 εργαζόμενοι του ΟΛΠ που σήμερα τη βγάζουν δεν τη βγάζουν με 80 χιλιάδες ευρώ τον χρόνο νόμιμα (και με άλλα τόσα και περισσότερα μέσω ιδιωτικών εταιριών).
- Γιατί έτσι θα φανεί ότι το κόστος λειτουργίας της κινεζικής προβλήτας θα είναι πολύ μικρότερο από το κόστος λειτουργίας της ελληνικής.
- Γιατί υπάρχει κίνδυνος να φανούν σύντομα τα αποτελέσματα και έτσι να μας βάλουν όλους να δουλεύουμε για να πληρωνόμαστε και όχι όπως τώρα να πληρωνόμαστε χωρίς να δουλεύουμε.
- Γιατί του Έλληνα ο τράχηλος ζυγό δεν υποφέρει. Φυσικά εννοούμε ζυγό... δουλειάς.
- Γιατί υπάρχει ο πολύ μεγάλος κίνδυνος να γίνει ο Πειραιάς το μεγαλύτερο λιμάνι της Μεσογείου. Και φυσικά το μεγαλύτερο λιμάνι θα έχει και περισσότερη δουλειά. Μπρρρ: Μακριά από εμάς!
- Και γιατί τέλος, κ. Κατσέλη, αν δεν διώξουμε τους Κινέζους, υπάρχει περίπτωση να έρθουν και άλλοι ξένοι επενδυτές στην Ελλάδα να δώσουν τα λεφτά τους κι έτσι να αυξηθεί η πραγματική απασχόληση (μπρρρ... δουλειά δηλαδή!) και η χώρα μας να κινδυνέψει να θεωρηθεί καλύτερος τόπος για επενδύσεις από την Ουγκάντα και τη Ζιμπάμπουε.
Γι’ αυτό ας πάνε πίσω στην πατρίδα τους οι άνθρωποι της COSCO και να μας αφήσουν ήσυχους και βολεμένους στη μιζέρια μας...
Υ.Γ.Και γιατί κάπως έτσι έγινε και με την Ολυμπιακή. Κάποιοι συχνοί ταξιδιώτες-πελάτες της μου λένε ότι δεν μπορούσαν να πιστέψουν πώς έγινε και βελτιώθηκε τόσο πολύ η εταιρεία μέσα σε ένα-δυο μήνες! Προφανώς, έτσι βλάπτονται τα "εθνικά" συμφέροντα, όπως μας έλεγαν πριν πουληθεί!
Το παραπάνω ποστ ήρθε από ένα καλό φίλο στο μαιλ μου. Το ανεβάζω συνυπογράφοντας το ανεπιφύλακτα.
9 σχόλια:
Kala ta les alla den mas peitheis...
Giati O Lazopoulos alla mas leei kai O Lakis ta xerei ola se autin ti xora...
δεν σας πειθω ε? σας ακουγονται λιγο κινέζικα?
αν προτιμάτε τα ρώσικα του Λάκη ... No problem!
και πως ακριβώς βελτιώθηκε η ολυμπιακή?... για παράδειγμα η πτήση για Νέα Υόρκη? Με το να καταργήσει την πτήση? που είναι η μία από τις δύο (τώρα υπάρχει μόνο η DELTA) απευθείας για ΗΠΑ? με τον να την κάνω μικρή και περιορισμένη, και εγώ την κάνω κερδοφόρα την Ολυμπιακή... πήρε διεθνή εταιρεία και την έκανε εταιριούλα εσωτερικών γραμμών...
Καλά κι εσύ κάθεσαι και απαντάς σε κάθα μλκ που λέει ένα κόμμα αντιπολίτευσης;
@ανωνυμο
εσυ φιλε μου θα έκανες ποτέ την επιχείρηση σου παγκόσμια , κι ας εμπαινε μέσα?
Δεν σας εκανε εντυπωση οτι η Ολυμπιακη πουλήθηκε χωρι να ανοιξει ρουθούνι?
Απλα διοτι αυτα που τους εδωσε ο Χατζηδακις για να συναινεσουν στη πωληση δεν τα ειχαν δει στο ονειρο τους οι ''σκληρα εργαζμενοι-συνταξουχοι'' της ολυμπιακης.
Το κακο με τον Ελληνα ειναι οτι δεν δινει καμία σημασια για τη σκανδαλωδως ευνοικη μεταχειριση που εχουν καποιες συντεχνιες εις βαρος του κοινωνικου συνολου,διοτι φιλοι μου το απιστευτο κοστος της εθελουσιας, της προωρης συνταξιοδοτησης, και των μεταταξεων, το πληρωνετε απο τη τσεπη σας .
Γι αυτο τωρα θα μας ξεσκισει ο Αλμουνια διοτι τοσα χρονια καναμε ''μνημοσυνα με ξενα κολυβα'' και φυσικα the game is over.
το κακο ειναι οτι οι βολεμενες προσοδοθηρικες και κλεπτοκρατικες συντεχνιες εχουν βολεψει τον εαυτο τους, και το κοστος θα το πληρωσει παλι ο λαος.
Ας προσεχε να μην νιωθει αλληλεγγυος με τους προαναφερθεντες και τους πολιτικους τους πατρωνες, της ανεξοδης και λαικιστικης αριστερας μας που τα εχει βαλει ολα στο ιδιο τσουβαλι..............
Αυτα και περαστικα μας.........
Mαύρα μεσάνυχτα το άρθρο όλα τα επιχειρηματά του είναι διάτρητα.
Μάλλον δεν πρέπει να έχεις καταλάβει περί τίνος πρόκειται.
Εδώ συγκρίνεται η Ολυμπιακή με τον ΟΛΠ σαν συγκρίνουμε τον Μαραντόνα, με την Βίσση!!!
Λυπάμαι για αυτό τον λαό είναι άξιο της μοίρας του.Υπάρχουν άνθρωποι που θέλουν το πιο στυγνό κ αδίστακτο καθεστώς να κάνει κουμάντο στην πύλη της χώρας μας για να μας πλημυρησει με αφορολόγητα κ κακής ποιότητας τοξικά προιόντα του. Εις βάρος του εμπορικού κόσμου κ του απλού πολίτη αυτής της χώρας....
Περαστικά σ αυτόν που το έγραψε κ του εύχομαι να ξυπνήσει το συντομότερο για να μην τρομάξει όταν τους δει πάνω από το κρεββάτι του
:) Πολύ καλό, παρόλο που είμαι μέλος των Οικολόγων Πράσινων συμφωνώ μαζί σου.
Την Ολυμπιακή την έχω πάρα πολύ άχτι, όπως όλοι όσοι έχουμε πετάξει μαζί της. Αν ο Βγενόπουλος καταφέρει και την εξυγιάνει θα του βγάλω το καπέλο.
"Ανώνυμος είπε...και πως ακριβώς βελτιώθηκε η ολυμπιακή?... για παράδειγμα η πτήση για Νέα Υόρκη? Με το να καταργήσει την πτήση?"
Αν θυμάμαι καλά, η κατάργηση των slots άρχισε επί υπουργίας του Χατζηδάκη, ώστε να φανεί πόσο "κακή" είναι η Ολυμπιακή και να πουληθεί όσο-όσο. Νομίζω ότι το ίδιο έγινε και για Ν. Αφρική και Αυστραλία. Κατά τα λοιπά, χωρίς να θέλω να μπω σε πολλές λεπτομέρειες, η τελευταία απεργία στον ΟΛΠ φάνηκε ότι έγινε χωρίς ουσιαστικά αιτήματα και χωρίς ουσία, παρά μόνο για μικροπολιτικούς λόγους. Αναρωτιέμαι, δε, αν στην απεργία αυτή είχαμε φημολογούμενη σύμπραξη ΔΑΚΕ και ΚΚΕ...
Δημοσίευση σχολίου